4. Instrukcja dla komisji egzaminacyjnej - protokół elektroniczny
Instrukcja dla:
Przewodniczącego komisji egzaminacyjnej,
Promotora pracy dyplomowej,
Recenzenta pracy dyplomowej.
Archiwum Prac Dyplomowych znajduje się na stronie internetowej o adresie: https://apd.amu.edu.pl
Po otwarciu strony należy kliknąć w prawym górnym rogu Zaloguj się.
Po kliknięciu pojawi się strona Centralnego Systemu Uwierzytelniania UAM - należy podać identyfikator i hasło a następnie kliknąć Zaloguj się
4.1. Edycja daty oraz miejsca egzaminu - przewodniczący komisji
Przewodniczący komisji ma możliwość edycji daty i miejsca egzaminu w zakładce Egzamin.
4.2. Wypełnianie protokołu egzaminu
Protokół egzaminu w Archiwum Prac Dyplomowych (APD) może utworzyć przewodniczący komisji w przypadku, gdy zostały uzupełnione wszystkie recenzje i praca znajduje się na etapie 5 (Praca gotowa do obrony).
W celu wypełnienia protokołu w APD:
Należy kliknąć w link Protokół egzaminu widoczny w sekcji Autor (zakładka Informacje o pracy):
Następnie kliknąć w UTWÓRZ PROTOKÓŁ.
Trzeba potwierdzić komunikat, który pojawi się w nowym oknie.
W momencie rozpoczęcia egzaminu (wypełniania protokołu) należy kliknąć w ROZPOCZNIJ EGZAMIN.
Należy potwierdzić komunikat, który pojawi się w nowym oknie.
Kolejnym krokiem jest dodawanie pytań poprzez przycisk DODAJ PYTANIE.
Do każdego pytania należy dodać treść oraz ocenę – następnie kliknąć ZAPISZ.
Przewodniczący komisji ma możliwość poprawiania oraz usuwania pytań – za pomocą linków znajdujących się przy każdym dodanym pytaniu.
Po zakończeniu egzaminu (wypełnianiu protokołu) należy kliknąć ZAKOŃCZ EGZAMIN.
Kolejnym krokiem jest wystawienie oceny poprzez przycisk EDYTUJ OCENY.
W celu wystawienia oceny z pracy dyplomowej należy kliknąć w przycisk WYSTAW OCENĘ.
W nowym oknie aplikacja pokaże informacje o recenzjach oraz wyliczoną ocenę z pracy - Średnia wg skali. W celu zapisania oceny należy kliknąć – PRZEPISZ ŚREDNIĄ.
W celu wystawienia oceny z egzaminu dyplomowego należy rozwinąć listę w kolumnie Ocena i wybrać ocenę z egzaminu. Następnie należy zatwierdzić oceny poprzez - ZAPISZ I OBLICZ WYNIK.
Po uzupełnieniu ewentualnych uwag, należy zatwierdzić protokół poprzez – ZATWIERDŹ PROTOKÓŁ – WYNIK POZYTYWNY.
Ostatnim krokiem jest podpisanie protokołu – w tym celu należy kliknąć w przycisk PODPISZ PROTOKÓŁ. Podpis w pierwszej kolejności składa przewodniczący komisji, a następnie wszyscy pozostali członkowie komisji.
Członek komisji w celu podpisania protokołu powinien korzystać z serwisu APD za pomocą konta uniwersyteckiego @amu.edu.pl, a jeśli takiego nie posiada, powinien korzystać z konta uprawnionego, które zakładane jest za pośrednictwem wydziałowego koordynatora USOS.
Protokół uznaje się za zatwierdzony dopiero po złożeniu podpisów przez wszystkich członków komisji.